Wyświetlenia

Translate

sobota, 27 grudnia 2014

W święta na czerwono


Niestety, ta dekoracja powstała dopiero w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia. Wczesniej nie było czasu na przygotowanie czegokolwiek. 


         Tak więc między gotowaniem rosołu a krojeniem marchewki w kostkę, postanowiłam, że zrobię jeszcze coś dla siebie.

 
Oczywiście użyłam gąbki do roślin żywych. Bardzo lubie te zestawienia roslin, tak zwanych leśmych. Jest mix egzotyki roślinnej o nieznanej mi nazwie.

 
Przycięte na krótko rośliny znalazly swoje miejsce.  Praca nad przygotowaniem tej kompozycji nie trwała długo.

 
Na koniec dołozyłam tylko bombki, oczywiście czerwone, ponieważ w tym roku wszystko było czerwone, nawet choinka ubrana była w czerwone dekoracje, do przełamania dodałam tylko zieloności.



Życzę wszystkim dobrej i spokojnej nocy. Ja od kilku dni jestem nie wyspana. Zatem, idę spać.

pozdrawiam was.
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz