Wyświetlenia

Translate

piątek, 13 marca 2015

Gardenia 26-28/02/2015 Bukiety Ślubne - Otwarty Konkurs dla Kwiaciarń

W tym poście, pragnę przedstawić wam bukiety ślubne, które zwróciły moją uwagę. 
Jak zauważycie mają przeróżną budowę, odmienne techniki wykonania, zróżnicowany materiał roślinny.  Jak w tytule, zostały wykonane specjalnie na konkurs otwarty dla kwiaciarń, podczas odbywających się na Gardenii Special Days w lutym 2015. 

Poniżej praca wykonana przez FLORAL STUDIO  E. DZIOMDZIORA Z ŁODZI
ten bukiet ślubny zajął II miejsce w w/w konkursie.

Urzekł mnie pracą bardzo drobnymi elementami, jest spójny, delikatny, podoba mi się.



poniżej
Różowy na srebrnym drucie to praca : KWIACIARNIA ARTE FIORI  ze SWARZĘDZA

jak widać w tej pracy główna rolę gra kopuła z listków szkieletowych oraz wypracowana rączka z drutu aluminiowego, kwiaty w mniejszości, ale nie są niezauważalne.



Poniżej
Bukiet ślubny wykonany przez : MICHAŁ NICA Z KWIACIARNI DONICA  w POZNANIU
bukiet został nagrodzony pierwszym miejscem w konursie kwiaciarń. Wystarczy popatrzeć i już wiemy dlaczego taka była decyzja jury. Znacznie odbiega od reszty techniką wykonania, zastosowanym materiałem roślinnym, odważną kreacją. Brawo !







poniżej
bukiet ślubny wykonany przez: KWIACIARNIA KAMIFLORA z POZNANIA
 przez użycie wosku wygląda na dość ciężki, jednak to nie zmienia faktu, że skupia na sobie uwagę. Połączenie białego wosku z drobnymi elementami roślin, wywołuje we mnie sentymentalne uczucia, długo przyglągałam mu się, ważyłam każdy kawałek, podoba mi się, choć nie znam jego wagi.



ponieżej
bukiet wykonany przez: PRACOWNIA FLORYSTYCZNA PEREŁKA , DOMINIKA APELT ,                                                                                                                         z GNIEZNA
bardzo odważna propozycja, nietuzinkowa, niektórych odwiedzających wprawiała w zakłopotanie, inni nerwowo śmiali się. Zapewne były to osoby zdecydowanie z poza świata florystycznego. Ktoś kto nie ma w głowie florystyki, nie zrozumie zamysłu i przekazu. Pamiętajmy, że są to propozycje, możemy wtedy uwolnić naszą wyobraźnię. Brawo za odwagę i dobór roślin do bukietu !




poniżej
bukiet wykonany przez :       KWIATOWNIA z LUBONIA
bardzo delikatny, urzekła mnie praca drobnymi elementami roślin, kolorystycznie wszystko dopasowane, uwiodły mnie detale tek pracy.




poniżej
bukiet wykonany przez: KWIACIARNIA  SARENKA  z POZNANIA
w  tym bukiecie dużo się dzieje. Właściwie nie wiadomo czy ma kształt serca czy trójkąta. Kontrast między pracą drobnymi elementami na górze bukietu a dużymi liśmi eukaliptusa, którymi obłożona jest podstawa bukietu(kryza). W tym wszytkim wełniane wstawki. Jednak całość funkcjonuje, dzięki połączeniu kolorystycznemu. Nie wiem ile punktów w ocenie uzyskał ten bukiet.



poniżej
bukiet wykonany przez: KWIATY, ZIELE z POZNANIA
w tym bukiecie najbardziej moją uwagę zwróciał praca drutem auminiowym. Jest to środek techniczny, który zdecydowanie lubię najbardziej, tylko z kolei ten najzwyklejszy wyżarzany. Jak widać w tym bukiecie również dla wykonawcy ważniejsza była podstawa bukietu, w drugim rzędzie stoją kwiaty, kolorystycznie wszystko gra, róż i srebro czy szarości bardzo się lubią.




Mam nadzieję, że dzięki tym zdjęciom, wasza noc będzie przyjemniejsza.
Może nawet wrócicie tu, aby znów je zobaczyć.

życzę wam miłej i spokojnej nocy.
Ewa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz